Skolavslutning idag


Igår: så var jag så trött så jag orkade inte riktigt skriva om dagen,
trots att det hände ganska mycket.
Vi hade spökbollstunering med hela skolan, det var roligt tyckte jag!
Trots att jag skämde ut mig lite .. för på första matchen - vi hade precis
börjat,  så går jag alldeles för nära sargen, och så känner jag en boll i ryggen.
Och vips, så var jag "ute" XD HAHAHA, hela skolan garvade åt mig.
Jag har ett ord för hur det kändes: FAIL.
Senare på kvällen firade vi mami som fyllde år, med kinamat & tårta! ♥

Idag: Så har jag gått i skolan, vi städade lite och sen så tittade vi
klart på en film. Sen har jag & Saga bakat en tårta som vi ska ha med
oss till skolavslutningen senare ikväll! ^^
Visst blev den awwsoomee? :D


Kommentarer
Skrivet av: Beatrice Jakobsson (foto)

ska ändra :D

tack <3

2010-12-21 @ 20:03:58
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här!

Vad heter du?
Brukar du vara här ofta?

Din E-postadress: (publiceras inte)

Har du också en blogg?

Skriv vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0