Thessans julklappar! :D

Alright, här kommer bilderna på mina julklappar som utlovat ^^

Pärm, anteckningsblock & kalender :D
Fast pappa ska ge mig en annan kalender för den där Hello Kitty-kalendern
räcker bara till halva 2011.

Gummisnoddar är alltid bra att ha! :D

Bara för att jag alltid är kall om mina fötter gav mamma mig dom här :D
Haha, jag har på mig dom just nu :D (y)

En bok som min farfar har skrivit! :D YEEEY ;)
Han har även målat framsidan till boken.


Två läppglans :D Sprite is tha shieeeaat ! :D

Min lillasyrra fick den med Fanta ^^


Makeup ! ♥
 
Och så fick jag hela den här serien av mami :D
2 Skrubb, en toner, en återfuktande kräm & en kräm man ska ha på finnarna.

Vattenfärg :)

Och sist men inte minst, en ny väska! x)
Haha, har behövt det ett tag nu, efter att mina förra försvann...

Det var alla mina klappar, men vad fick ni då? :D
Kram! ♥

(UPDATE: Glömde ta kort på; nya hörlurar, strumpor och en sak till, sorry!)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här!

Vad heter du?
Brukar du vara här ofta?

Din E-postadress: (publiceras inte)

Har du också en blogg?

Skriv vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0