Trött & Sjuk

Helluu :)

Ännu en gång har min brursha smittat mig med hans dumma
förkylningar, så jag har varit sjuk idag.
Men jag gick till skolan på morgonen för att få göra hemkunskapsprovet.
Och först sa min HK lärare att jag inte skulle få göra provet, men sen när
jag sa att jag skulle gå hem - för att jag hade ju bara kommit dit för att göra
provet - så sa hon:
- "Har du pluggat?! :O"
- "Jaa... -.-" sa jag.
Och så fick jag göra provet ... trots allt. -.-''
Och sen när jag var klar så sa hon
- "Ja men det här hade jag ju tagit upp på tavlan!"
- "Har du? -.-" sa jag.
Och bara för det fick jag inga poäng på den saken + flera andra saker som
hon också tydligen hade skrivit upp på tavlan?
Vilket innebar att jag bara fick G.
Jag gick typ miste om 10 poäng pga henne! ÅHHHHH
Ja, jag är sur nu.

Men nu ska jag spela sims, och förhoppningsvis så blir jag lite gladare...


Hejjdåå ! ♥


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här!

Vad heter du?
Brukar du vara här ofta?

Din E-postadress: (publiceras inte)

Har du också en blogg?

Skriv vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0