Första musikalrepet

Hejjhejj på er! ;D

Idag på vårt första rep med musikalgruppen så följde Cassie
med och tittade på oss ;)
Men vi insåg också hur många som hade slutat!
Det är riktigt kasst att alla typ slutar bara för att Irma gjorde det ;O

Iallafall, vi sjöng några abba låtar och knasade oss ! <3
Hihi, och sen i slutet gjorde vi inprovisations övningar :)
Men sen när vi skulle gå till bussen, öppnade jag dörren och såg
hur det spöregnade utanför! :/
Blöhh :( Så vi sprang till busshållplatsen, och sen insåg jag att jag hade
glömt en sak där inne och, ja .. det blev lite komplicerat :/
Haha men jag blev iallafall blöt! .. Kan man säga xD

Här är en "fin bild" bara för att ni ska ha något att titta på ;)
 

Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här!

Vad heter du?
Brukar du vara här ofta?

Din E-postadress: (publiceras inte)

Har du också en blogg?

Skriv vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0