14 April 2011

Hoolá Amigos! ^^
Jag är så himla trött just nu, och ska gå och slänga mig i sängen vilken
sekund som helst. Haha, det påminner mig om när min lillasyster hade lagt
en bok i Filips örngott - så att när Filip slängde sig på sängen med huvudet på
kudden så slog han emot boken (som han inte såg) och började blöda näsblod!
Haha jätteroligt tycker jag XD .. skadeglädje tycker nog ni ;)

Men just nu sitter jag och tittar på lite roliga klipp.
Kan behöva lite skratt just nu. Det får mig att må bra helt enkelt! ^_^

Haha jag tyckte det här klippet var helkul :D Johan glans är awesome! :3

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh


Kommentera mitt inlägg här!

Vad heter du?
Brukar du vara här ofta?

Din E-postadress: (publiceras inte)

Har du också en blogg?

Skriv vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0