Dagen...

... Har varit toppen :D Jag ska försöka berätta det "kortfattat".
Det började med att jag åkte till S:t Per för att möta Ludde, och sen gick vi till Sophias pappas
lägenhet för att Sophia sa att hon skulle  gå och möta Freja när hon kom med bussen, men visade
det sig att hennes buss inte skulle komma förrens om en timme, så därför gick vi till Sopih och
spelade Buzz ^^ Sen kom Freja efter en timme och vi alla åkte ner till stan och tog en glass.
Sen cyklade vi hem till Sopih igen och spelade Tecken, alltså ett kortspel :)
Och efter det bestämde vi oss för att vi skulle rita av varandra .. det  gick ju liiite sådäääär x'D
Men jag lyckades iallafall få min att likna Freja överhuvud taget :)
Och sen var Freja & Ludde tvungna att gå, och kort efter det gick jag också.

Random bild från random dag. På bilden är det Malin, Sophia & Ludde gungar.

Såå.. där har ni min dag .. kortfattad xD Haha! :D
Hoppas ni får en bra kväll!
Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här!

Vad heter du?
Brukar du vara här ofta?

Din E-postadress: (publiceras inte)

Har du också en blogg?

Skriv vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0