Halloj Bloggen!

Igår så kom vi kom ju inte in på Red Riding Hood igår, men då gick vi istället
på Sucker Punch som var från 11 år ... den borde ju vara den som vara från
15 år istället, för den handlade om typ ett mentalsjukhus och .. horor.. <_<
Medans Red Riding Hood handlar om typ... en varulv? Vad tycker ni låter "läskigast" ? ._.

Aja, Sucker Punch var faktiskt bra ändå :D


Hej hej! Jag blev skit arg när vi inte kom in på bion eftersom jag faktiskt är 15 :@
Jag kallade en typ 35 åring för kärring xD Jag har kort stubin! Haha. Om jag inte
hade vart så irriterad på kärring j-veln som inte ville släppa in oss till Red riding hood hade jag
antagligen gillat Sucker Punch bättre, men jag var för irriterad!
//Sophia

Sophia följde med mig, Ludde & Freja på bion...
Au revoir! ♥

Kommentarer
Skrivet av: Myka

Skaffa legitimation ;) mycket lättare. Men tråkigt att ni inte kom in på bion "/ <3

2011-04-21 @ 19:33:54
URL: http://ssulins.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här!

Vad heter du?
Brukar du vara här ofta?

Din E-postadress: (publiceras inte)

Har du också en blogg?

Skriv vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0