Min nyårsafton

Här är min nyårsafton i lite bilder ^^
En video med fyrverkerierna kommer även upp snart :D

Pappa och Malin övade lite piano.

Jag förstår inte hur bilden kunde bli så studdig? ...
Min kamera är cp :(


Kisse var rädd för alla fyrverkerier :( Stackars henne .. ♥





Malin målade en bild av kisse.

Min jävligt söta lillasyrra ska bli modell när hon blir stor. eller prinsessa ;D
Hahah jag skrev det här för hon sa att hon var ful :(
Och om hon är ful - VAD ÄR JAG DÅ? XD




Det här var det närmsta akohol jag kunde komma ;) hihi!

Ha ett bra 2011 allihopa! ♥

Kommentarer
Skrivet av: OLIVIA DU VET 8D

Hörru, skoja inte. Både du och dina syskon är jättesöta! ^^

2011-01-22 @ 18:36:12

Kommentera mitt inlägg här!

Vad heter du?
Brukar du vara här ofta?

Din E-postadress: (publiceras inte)

Har du också en blogg?

Skriv vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0