3 dagar

Halloj alla söta :D
Nu har det blivit så att jag inte har bloggat på 3 dagar ... och jag skullle ju
kunna göra som jag brukar göra - genom att tidsinställa massa inlägg meeen..
Det orkar jag inte. Och skulle ändå inte ha något att skriva om.

Hur som helst, förlåtförlåt, jag ska bättra mig, nyanyannyan ^_^

Imorgon så har vi fotbollsturnering i skolan .. hm .. hur ska det gå? xD
Jag är inge vidare på fotboll, men ändå så är jag en sån som kutar efter bollen.
Men jaa.. det måste ju finns någon tjej som gör det, annars är det ju bara killar?! ;O

Men äsch, hur dåligt kan det gå egentligen? Det kan ju inte gå värre än åt helvete och
att jag gör bort mig? Well well ...  L.I.F.E.G.O.E.S.O.N

Ha det bra! Ses! ♥


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här!

Vad heter du?
Brukar du vara här ofta?

Din E-postadress: (publiceras inte)

Har du också en blogg?

Skriv vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0