Redovisning&klädsim

Shushu bloggen! :D
Idag så har jag & min klass varit och sett en dansuppvisningen "Danslinjen
will rock you!"  på Kulturum :D Alla dansare var asbraaaaa :3
Och efter det så åkte jag hem till Emma tsm med Soph, och åt godis ^_^
Haha ;D Sen så skulle vi tillbaka till skolan, och så hade vi matte & slöjd.
Sen slutade vi :D *happiface!*
Och sen åkte jag hem och .... har suttit vid datorn sen dess :D
Men just nu sitter jag och slåss med Svenska &  SO ... roligt :S
Eftersom jag har svenskaredovisning imorgon, och på idrotten  kommer vi ha klädsim! :D

Syyyyyperskuuuj1!!!!1111!!11! ... ^^

Godnatt :)) ♥

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här!

Vad heter du?
Brukar du vara här ofta?

Din E-postadress: (publiceras inte)

Har du också en blogg?

Skriv vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0